سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موضوع نفوذ دشمن در خاک کشورمان منتهی به فضای حقیقی نمی شود ودر فضای مجازی نیز باید از نفوذ دشمن جلوگیری کرد چرا که یکی از مهمترین نقاط قابل لغزش برای نفوذ همین شبکه های اجتماعی وفضای اینترنت است ولی انگار برخی رسانه ها که خود را پیش قراول نبرد با نفوذ دشمن می دانند به جای حمایت از تولیدات داخلی و بستن راه نفوذ دشمن،آن را هموارتر کرده اند… 

به گزارش صدای دریا از مسئله نفوذ دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نمی توان به راحتی عبور کرد؛زیرا این شبکه ها ساده ترین راه برای جاسوسی از دیگر کشورهااست.

شبکه هایی که حالا کاربران ایرانی  حاضر در آنها در جهان حرف اول رامی زنند که می توان در آن میزان موفقیت دشمن را در نفوذ وجاسوسی از کاربران ایرانی مشاهده کرد.

براساس مدارک موجود که الکسا منتشر کرد کاربران ایرانی در شبکه های وایبر رتبه اول،تلگرام رتبه دوم را دارد به طوری که طبق گزارش سایت فرهنگ نیوزپشت پرده این شبکه اجتماعی یک لابی آمریکایی- صهیونستی قرار دارد که این امر جاسوسی بودن تلگرام را ثابت می کند.

همچنین کشورمان در میزان ورودی و خروجی شبکه اجتماعی لاین رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند ولی در واتساپ جزء پنج کشور اول با توجه به حجم گسترده استفاده کنندگان از آن اصلا دیده نمی شود.

با توجه به این موضوع مهم وظیفه رسانه که خود را مدعی مبارزه با دشمن میدانند چیست؟

آیا نباید به جای استفاده و روی آوردن به شبکه های جاسوسی دشمن آنها را تحریم کنند و با توجه به فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مدظله) از تولیدات داخلی حمایت کنند؟

نکته قابل تأمل اینجاست رسانه هایی که از این شبکه های جاسوسی استفاده می کنند می توان از آنها به عنوان یک الگو نام برد و این می تواند ضربه جبران ناپذیری را بر پیکره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی که ساخته دست توانمند جوانان ایرانی هستند بزند.

رسانه هایی که می توانند با تحریم این شبکه های جاسوسی و حمایت از شبکه های اجتماعی  تولید داخل کشور با محبوبیتی که بین کاربران دارند به راحتی جمعیت عظیمی از آنان را به سوی استفاده از این شبکه های ایرانی بکشانند.

شبکه هایی مثل لنزور،سلام،بیسفون،انار،هم میهن،افسران،فیس نما،کلوب ،آپارات و … که می توانند جایگزین خوبی برای سرویس های جاسوسی دشمن باشد.

حمایت از شبکه های ایرانی نه تنها موجب سرازیر شدن کاربران ایرانی به آنها شود

?????سلام مولای من??

??????مینشینم پای عشقت تا بیایی??...??

??????بسته ام دل را به نامت من خدایی...??

??????بر سرشوق نشستن زیر باران...??

??????خسته ام از حجم سنگین جدایی 

??????عشق:یعنی؛ عشق یعنی انتظار??...??

??????در فراق تک سواری بی قرار...??

??????.عشق یعنی واهمه بی واهمه..??

??????خادم المهدی شدن بی خاتمه ...??






تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 94/9/22 | 4:24 عصر | نویسنده : هدیه یوسفی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • فیس چت